Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Veličanstveni“ Saša Čordić

Komentari (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 01 januar 2011 19:23
Neofit77
Čordić bi mogao da dobije priznanje samo u Top listi nadrealista, oni su barem znali da se sprdaju sa takvima kao on.
Preporuke:
0
0
2 subota, 01 januar 2011 19:34
Ala
Dobro zapažanje.To je u stvari klasičan govor mržnje,neprimeren državnom službeniku.
Veličina Beograda jeste u tome što su u njemu dom,prijateljstvo i razumevanje nalazili ljudi sa svih strana.
Zato je neprimerena i pretenciozna ovakva izjava mladog policajca, a još žalosnija naknadna reagovanja...
Svako prema svojoj pameti.
Preporuke:
0
0
3 subota, 01 januar 2011 19:36
Smiljanski
Mnogi koji žive u Beogradu, radije bi se izjašnjavali kao Beograđani,a ne, Srbi.Dugogodišnje forsiranje Beograda, u odnosu na Srbiju već daje "Fantastične" reultate.Pogledajte koliko samo imamo institucija,ili manifestacija koje imaju prefiks,beogradski,mada je za neke, to ispravno.Ali recimo za pesmu Evrovizije,mi imamo "Beovizju",a ne "Srboviziju".Sve se radi na štetu Srbije,tako da imamo i vojvođanski dnevnik,ali zato srpski nemamo,....?
Nigde se tako sočno ne pljuje po srpskoj tradiciji,kulturi,identitetu,kao u Beogradu.Ovde je sramota da volite srpsku muziku,jer mnogo je bolja hrvatska.Svaka "šuša" dođe iz Hrvatske,i napuni,naravno, BEOGRADSKU ARENU!Mnogo se više voli hrvatsko more,od bilo čega u Srbiji,bez obzira na povremene batine."Beograđanima" je problem samo Mišković,ali Hrvata Todorića,niko i ne spominje,a čovek je kupio pola Srbije,iako ne smatram da je Mišković "cvećka".
Preporuke:
0
0
4 subota, 01 januar 2011 19:36
jututunac
Taj nesrecni, i meni, ni po cemu junak, pati malo od neobrazovanja, krajnje nekulture, nehumanizma i jos stosta ne....., ali on se moze optuziti samo za drskost iz nehata ili neznanja. Pravi krivac je onaj sa slike koji predaje nesto nalik na stafetu koja, valjda treba da ide iz ruke u ruku ne bi li se pospesile, uoblicile i zaokruzile psovke i psovanje, dicni Daciceve policije.
Malo sam pratio komentare u Blicu povodom ovog junackog dela. Videlo se tamo da je vise bilo onih koji su odobravali ovaj nadcovecanski napor doticnog da pronadje odgovarajucu psovku i zasluzi ovu nagradu, sto je i vrli ministar to uocio na najbolji moguci nacin. Ako vecina gradjana ne poznaje sramotu i stid, ako ni evropski Blic nije u stanju da to uvidi, i sada, sto je najgore, ni ministar ne moze da prepozna sramotu, stid i bezobrazluk ovog junaka, treba svi da se zapitamo u kakvom se stanju duha nalazi nacija, ili jos bolje kakav je to beogradski duh (?)
Preporuke:
0
0
5 subota, 01 januar 2011 19:44
Smiljanski 2
Ovaj jadni policajac,je samo proizvod antisrpske politike koja se sprovodi u Beogradu.Mnogima je on bio simpatičan, jer su mislili kao on.
Bez obzira što se u Beogradu ćirilica vidi samo u tragovima,"beograđane"mnogo više iritiraju, Srbi koji su došli iz Krajine,C.gore,Kosmeta,i ostalih srpskih zemalja,jer su zadržali svoj "iritirajući" akcenat.Toliko "nas" to iritira da nas dovodi do ludila,a mi smo tako lepo primili!!!
Preporuke:
0
0
6 subota, 01 januar 2011 19:50
Vlada Kanada
Nije u svoj toj bljuvotini kriv jadni Saša Čordić, mada mu je bilo bolje da je mislio svojom glavom, a ne svojom palicom. Nije kriv ni B92 niti bilo koji drugi list ili portal, jer rade poslao za koji su plaćeni, nebitno da li sa malo eura ili sa malo kokaina. Najveći je krivac onaj koji je suprostavio jadnika Sašu Čordića i povređenog Srbina na asfaltu. Najveći krivci su Boris Tadić, kuferaš i drugi kapoi. Naša kritika i aktivna borba mora biti okrenuta prema njima. Oni su naši najveći neprijatelji, oni su neprijatelji Srbije i svih Srba, bez obzira gde žive, njih moramo oterati sa vlasti. Ostali oko njih, kao Saša Čordić, B92 i ostali, sami će da odu, kada mrvica sa stola više ne bude.
Preporuke:
0
0
7 subota, 01 januar 2011 20:00
Odbrana i poslednji dani
Ljudi se grčevito bore da zadrže svoje radno mesto, u velikom su strahu da će biti otpušteni, pa moraju da se preko mere dokazuje. Ali se desi da neko, usput, postane i veličanstven.Beogradu je, izgleda, suđeno da bude rušen, ali nije ni svako rušenje isto. Oprostili smo pametne bombe, ali baklju ne možemo.
Preporuke:
0
0
8 subota, 01 januar 2011 20:11
Pedja
Cudno ja mislio da ce doticnog pandura da posalju u Rim,London i Pariz pa i tamo da se cuje moj si Rim ili Pariz dosao da rusis!!!
A sto nije ovde pomogao kolegama http://www.youtube.com/watch?v=GXe22E9Iyl0&feature=related

NE RADI SE OVDE SAMO O PEDERIMA.... NEGO O NAMETANJU LAZNIH VREDNOSTI OD STRANE EVROPSKE UNIJE... PA POBOGU MI SE SAMO BRANIMO.... NISMO MI DOSLI KOD NJIH NEGO ONI KOD NAS.... OVAJ PUT NIJE VOJNA OKUPACIJA.... NEGO MEDIJSKA, IDEOLOSKA, I OKUPACIJA IDENTITETA....

NEREDI SU BILI NEOPHODNI DA BI SE POSLALA PORUKA

EVROPA???? NEKA HVALA !!!!!!
Preporuke:
0
0
9 subota, 01 januar 2011 20:16
Nikola
Pa mozda bi unutrasnjost trebala da se odvoji od Beograda, i ostaviti im da uzivaju u svome "gradu drzavi" kad su toliko autisticni...
Preporuke:
0
0
10 subota, 01 januar 2011 20:49
Saša
Ne, meni je najjači Đole Balašević. Na listi je zato što je sa porodicom odradio eks-ju prostor. Baš me zanima, pošto nikada nije nastupao na Kosovu, da li je ovaj put održao koncert u Prištini. Sada su tamo demokratski uslovi. Doduše Srba više nema, ali kakve to veze ima sa demokratijom? Kakvi licemeri!
Preporuke:
0
0
11 subota, 01 januar 2011 20:55
Slobodan
Podrepne muve "demokratskog i veličanstvenog" Zapada uvek zuje oko iste materije. Ništa novo, samo što to treba objašnjavati narodu da ponovo ne bi bio prevaren. Sa malo objašnjenja narod će to shvatiti.
Preporuke:
0
0
12 subota, 01 januar 2011 21:09
Koga je branio Cordic
Sasa Cordic jeste velicanstven! I ne samo on! Svih onih pet hiljada policajaca, koji su skupa s njim dosli da brane straznjice onih koji su dosli da ruse Srbiju! Zar nije ministar Ciplic isao u istoj koloni sa onim pedofilom iz Holandije, a iza ministra je jedan nosio transparent sa natpisom "Smrt drzavi!" Gde je bio Sasa Cordic, da brani Srbiju i Beograd? Ne, Sasa, i Beograd i Srbiju branio je taj decak, kome si ti psovao "sve po spisku", i kome nisi hteo pomoci! Samo, ja sa na tvom mestu ne bih radovao priznanju! Obelezen si, Sasa, i kad se stvari preokrenu, a morace se preokrenuti, tebi ce prvo zakucati na vrata! I bice to pravedno, "velicanstveni" Cordicu!
Preporuke:
0
0
13 subota, 01 januar 2011 22:15
011@Smiljanski
U Beogradu preovlađuju stanovnici gradova iz unutrašnjosti Srbije koji napuštaju ta mala mesta i dolaze u Beograd. Ti preovlađujući stanovnici Beograda, nazovite ih Beograđanima ako hoćete, su ti koji daju ton društvenoj atmosferi u Beogradu. Ta atmosfera je ogledalo Srba kao naroda a ne nekih izmišljenih i nepostojećih Beograđana. Dakle, ne postoje Srbi Beograđani i Srbi iz unutrašnjosti. Postoje samo Srbi kao narod – pa kakvi smo takvi smo. Postoji još jedna stvar koja se uporno previđa. U svim državama sveta sve glavne institucije – kulturne, administrativne, finansijske, strane ambasade,sedišta velikih kompanija..... se nalaze u glavnim gradovima. Beograd tu nije nikakav izuzetak. Pa ipak niko ne priča o „londonizaciji“ Engleske, „atinizaciji“ Grčke, „bečlizaciji“ Austrije , da ne govorim o „njujorkizaciji“ Amerike. Ako ste nekad putovali u te zemlje, shvatili biste da je priča o „beogradizaciji“ jedna velika izmišljotina čiji cilj je da produbi podele među Srbima.
Preporuke:
0
0
14 subota, 01 januar 2011 22:30
Tata-mata
Da, i ja mislim da ste Đorđa Balaševića malo nepravedno zapostavili.
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 02 januar 2011 00:13
jututunac
dalje nema se kud, doslo se do apsurda a da vecina to ne primecuje, nece da vidi ili pak, tako im odgovara...
Niko vas nece uvrstiti u velicanstvene ako ljubazno pomognete nepoznatom u neprilici, ali ako dobro psujete pocast je ministarska kafa. Ministar - intelektualac bi morao biti svestan svoje sramote...
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 02 januar 2011 00:37
Ultravisitor
U Srbiji preovladjuje sund kultura, kako na masmadijima tako i u drustvu. Jedan pandur, koji je verovatno preko veze dobio pendrek, govori ono sto cuje. A cuje kako su oni u Beogradu svet i kako je ostatak Srbije i Srba omca oko njihovog belog vrata koja se steze. Ipak je cela nacija stradala zbog takvih ogranicenih pandura i njihovog ogranicenog sefa, koji umesto da pronadje pandure ubice Ranka Panica, zatvori pandure ubice gradjana, dodeljuje nagrade za primitivizam i neprofesionalnost. Problem Srbije je Beograd i dok se taj problem ne resi zivota nece biti.
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 02 januar 2011 03:59
Hernanes
Hm, kad je primao to priznanje od Dačića čovek je lepo rekao da on sluša naređenja, da tu nema premišljanja. I bolje je tako jer eto šta navre iz njega kad mora sam da proceni situaciju i kad mora da smisli šta da kaže.
Meni je interesantnije to što se taj "heroj" kostreši na očigledno ranjenog i bespomoćnog čoveka. Zar ne bi prvi poriv bio da se čoveku pomogne? Valjda Dačić nije izdao takvo naređenje...
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 02 januar 2011 04:04
Kiza
U moj Beograd si dos'o drugosrbijanski Blicu, da istices i dajes nagrade fasistickim psovacima i nasilnicima u mom lepom gradu.
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 02 januar 2011 04:36
Miko
Mozda je doticni policajac zaista castan covjek u tu pricu necu ni da ulazim. Hocu samo da kazem jednu stvar a to je B92. Ako ova propagandna antisrpska kuca propagira nesto kao nase dobro onda tu svakako ima neka zaledjina.
Toj kuci niko Posten ne moze vjerovati zato sto je placenicka kuca sa ciljevima odredjene politicke propagane i ptica na grani zna koje.
Crno = Bijelo ne, hvala B92. Nadjite drugi auditorijum.
Svaki posteni srbin rodolub treba da iskljuci ovu RTV iz svoga zivota ,
Tako ce najvise pomoci sebi i svojoj drzavi unatoc postJe modern poturica.
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 02 januar 2011 08:02
Siniša Milović,Kanada
U Svetom Pismu piše :''Srce pravednikovo premišlja šta će reči , a usta bezbožnička rigaju zlo''(Mudrosti Solomonove 15,28). Čuće Bog sve što se rekne , zato treba premišljati šta će se reći .A bezbožnik riga zlo jer mu je srce puno zla .
Psovkom on izliva iz sebe ono što se nakupilo u njemu . Ako je jedna čaša puna otrova , iz nje se nemože izlivati mleko no otrov .Tako je i sa srcem čovekovim : iz srca teče na usta ono što ima u srcu ; ako je dobro – dobro , ako je zlo – zlo . Što više čovek psuje , njegovo srce ne prazni se od zla no sve se više puni zlom . Zato se i veli još u Svetom Pismu :'' Ko čuva usta svoja , čuva svoju dušu ; ko razvaljuje usne , propada ''(Mudrosti S.13,3). (Sveti vladika Nikolaj)
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 02 januar 2011 08:09
Meurglys
Zamolio bih i autore tekstova a i komentatore istih, da se uzdrzavaju od upotrebe pojma "druga Srbija" ili "drugosrbijanci", jer svaki pomen Srbije u tom kontekstu, vredja. Te individue bi trebalo zvati pravim imenom, odavno ustanovljenim za takvu vrstu delovanja - kvislinzi, placenici i petokolonasi.
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 02 januar 2011 09:31
Beli Orao
@Miko. Uklapa se. Koga B92 uhvati pod svoje u startu se...Nego sećate le se onoga "što se vi Srbi plašite Srba kad se ja Mađar ne bojim Srba".
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 02 januar 2011 09:46
Pera Panker,nažalost
Beogradu ide odlično,Srbiji ide očajno.
Od Beograda do Kosovske Mitrovice i Sofije,kao da nema života i takvu sliku ne mogu da poprave ni sve učestalije ekskurzije Mlađana Dinkića: Panasonik u Svočajncu,Korejanci u Natočini,Fijat u Kragujevcu,Turci na Pešteru...
Lista je odlična!!!
Nije u svoj toj bljuvotini kriv jadni Saša Čordić

Ne,ja sam kriv.
I kao što DerBlitz napisa:''čitaocima želimo da krenu stopama naših izabranika''
P.S. Da li autor teksta Anita Ljubinković poznaju prvu sa liste,Anitu Ljubinković iz ''GSP-a''?
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 02 januar 2011 10:42
Smiljanski @ 011
Beogradizacija postoji,i to je vrlo očigledno.Cela Srbija se svela na Beograd,jer sve ostalo je "mrtvo"!Pa pogledajte samo Niš,ili Kruševac,Vranje,Sombor,to su sada obične palanke.To u drugim državama nije tako.Čak i države kao što su, Slovenija,Hrvatska,i C.Gora više o tome vode računa.
Vašom greškom ste dokazali moje tvrdnje,tako što ste spomenuli Njujork,a upravo on nije glavni grad!
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 02 januar 2011 10:45
Đura Pletikosić
Kako može da se ponaša jedan obrazovani g.din policajac kada dobije naređenje od obrazovanog g.dina Ministra policije, a On dobije naređenje od ,obrazovanog političkog establišmenta. Sve što spaja navedene, je obrazovanje koje je svako od njih dobio prema ličnim potreba i mogućnostima. To što je gospodin policajac Saša Čordić bežao sa časova gde je trebao da nauči kako se treba ponašati prema građanima,a koje je za njega i njemu slične organizovao g.din Ministar, može mu se donekle i oprostiti, ali sa kojih časova su bežali Oni koji su ga nagradili zbog nediscipline? Ako ćemo za pravo, jedini koji je pravilno postupio, jer je IZVRŠIO NAREDBU KOJU JE DOBIO OD MINISTRA, a Ministar od..., je bio g.din policajac Saša Čordić. A zar je to uopšte nešto važno ? Važno je da imamo takve policajce,samostalne Ministre i političare poštovaoce pedofila i pedera, ali i narod koji će na SVAKI način i u buduće,pokušati da ih obrazuje kako zna i ume.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 02 januar 2011 11:18
Milos Stankovic
Posto su mediji okupirani, tekstove poput ovog nema ko da cuje, nazalost.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 02 januar 2011 11:55
Dijasporac
Čordić je afirmacija nekulture , neprofesionalizma i siromah da nije svestan , sopstvene stigmatizacije.
Da je to "veličanstveno" delo uradio u Nemačkoj, Austriji bio bi suspendovan a možda i krivično gonjen ,jer nije pomogao povređenom čoveku.Oni koji navodno afirmišu pravnu državu B-92, upravo su dali sebi autogol, Saša je kolateralna šteta, dakle ovo su polpotovske demokratske vrednosti koje promovišu lakejske duše, već viđeno u poslednjih pedeset godina na ovom prostoru.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 02 januar 2011 13:12
Jasna
Za vreme Slobe demonkrate i njihovi mediji su miliciju vredjali,a huligane slavili i hvalili,sada obrnuto,policiju nagradjuju a huligane prebijaju i u zatvor smestaju.
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 02 januar 2011 13:50
gost
Ovaj policajac je tipican predstavnik sadasnje srpske policije!Ne bih da nabrajam njegove ljudske strucne itd...kvalitete!Nije dzabe nagradjen!Pravi REZIMSKI policajac u zastiti rezima a ne drzave!
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 02 januar 2011 14:59
Nikola
Piše da je oko 60% demonstranata iz unutrašnjosti, i bar toliki procenat policajaca, to je možda tačno, ali se zaboravlja jedna strašno bitna stvar, PREKO 90% "BEOGRAĐANA" JE IZ UNUTRAŠNjOSTI.
Brzo su se odrodili.
Oni su dolazili u Beograd uglavnom u poslednjih 50-ak godina, kada je pod režimom Valtera Vajsa (Tito) srbsko selo počelo da izumire, dolaze i danas u ogromnom broju iz dana u dan i uklapaju se u sistem beogradizacije srbije.
Tako da (osim jednog malog broja pravih starosedeoca) "beograđani" ne postoje.
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 02 januar 2011 17:41
Slavkan
Uz puno poštovanje Saše Čordića kao čoveka i kao policajca jasno je da u konkretnom slučaju vršenja službene dužnosti nije pokazao znanje, etiku i moralni kvalitet kojim se ljudi prepoznaju ''kao posebni'' koji u datim okolnostima pokažu osobine koje se mogu oceniti kao nešto ''iznad svih povremeno prihvaćenih vrednosti.'' Veća, pa i prava etičnost bila bi manifestovana da je povređenom mladiću pokušao ukazati pomoć, paralelno s tim da utvrdio je li počinio kakvo kažnjivo delo i u zavisnosti od stepena zdravstvenog stanja i kažnjivosti počinjenog dela - prekršaja, da ga prebaci u zatvorsku ili civilnu bolnicu, a po oporavku da ga nadležni organi po osnovu eventualno podnete prijave pozovu na odgovornost, bez obzira da li je iz Beograda ili unutrašnjosti Srbije.
Pojedini novinari iz spomenutih medija jesu reformisani, ali po principima i načelima tržišne vrednosti koju je procenio i cenu platio Soroš. Glavni kriteriji nisu bili znanje, etičnost i moralni kvalitet,već potkupljivost.
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 02 januar 2011 17:56
011@Smiljanski
Cela Srbija je „mrtva“, osim ako ne mislite da su splavovi i ulica Strahinjića Bana život. Nisam greškom spomenuo Njujork jer je Vašington obična palanka a Njujork simbol Amerike. Svaki Amerikanac će Vam reći „Njujork je nešto drugo“. To će Vam reći i svaki Francuz za Pariz, Austrijanac za Beč, itd. Što se tiče izbegavanja naziva „srpski“ u pravu ste ali Beograd nema veza sa tim već višedecenijsko potiskivanje svega srpskog. Od oktobra 2000. to je dobilo razmere svojevrsnog ludila.
Uveren sam da je priča o „beogradizaciji“ uvod u priču o regionalizaciji a regionalizacija poslednja etapa rasturanja Srbije. Konačno, gradovi koje ste pomenuli su zaista „mrtvi“ zato što su reformatori uništili fabrike od kojih su ti gradovi živeli i cvetali. Ali te fabrike nisu preseljene u Beograd. U Beogradu su sada stranci – njihove banke, trgovinski lanci, predstavništva. A kad zavisite od stranca (što je naša tragedija) onda ne možete da mu kažete da otvori banku u mestu od 500 ili 1000 duša.
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 03 januar 2011 01:14
Zmaj od Noćaja
U normalnoj državi bi bilo koji građanin bio kažnjen ako ne pruži pomoć povređenom a u mogućnosti je da to učini. Pohvaljeni policajac je učinio krivično delo a ministar policije, koji ga za to još i nagrađuje, morao bi da podnese ostavku. Do toga naravno neće doći jer je i svrha parade; što gore - to bolje.
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 03 januar 2011 01:48
ima još
I dalje ne znamo da li je odgovarao policajac, lepo smo to videli na snimku na televiziji tog dana (istina, i nikad više), koji je nogom šutirao građanina koji nemoćno ležao na ulici.
A, ovo, s ovim policajcem, kojeg je ni krivog ni dužnog kamera uhvatila kako odbija da pruži pomoć povređenom sugrađaninu i uz to ga prostački psuje, to je za anale s primerima dupeuvlakačkih i propagandnih medija i jedne naopake, zle pameti ...
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 03 januar 2011 05:03
Jovan Stojković Babunski
Dali bi mu oni i Karađorđevu zvezdu ali to malo zaudara na unutrašnjost
Preporuke:
0
0
36 ponedeljak, 03 januar 2011 11:23
Živorad
Iz svega priloženog, može se najpre zaključiti da je Saša Čordić zaslužio pre kaznu nego nagradu.
kaznu je zaslužio zbog diskriminativnog ponašanja te ne ukazivanja službom propisane pomoći povređenom licu.
Drugo, pitam se odakle su svi ovi likovi pa i sam Saša?
Sigurno nisu previše beograđani, kao u ostalom i 90% stanovnika beograda.
Ali to je manje važno. Bitno je da je Saša nije postupio po pravilu službe.
Preporuke:
0
0
37 ponedeljak, 03 januar 2011 15:31
011
Bio bih zahvalan svakome ko napiše šta je to „beogradizacija Srbije“. U Beogradu je, kao i u ostalim gradovima Srbije, uništeno sve što radi i proizvodi : IMT, IMR, Beogradski pamučni kombinat, Beogradska industrija piva... Uništene su i institucije kulture. Narodni muzej je zatvoren, Narodna biblioteka je zatvorena, bioskopi više ne postoje, knjižare u centru grada više ne postoje. Postoje našminkane fasade i drvoredi koji se svake godine čupaju pa sade. Priču o „beogradizaciji Srbije“ sam prvi put čuo u Novom Sadu pre 7 godina. Niko od onih koji su to pričali nije znao da mi objasni u čemu se to sastoje beogradske privilegije - šta je to Beograd njima uzeo ili šta je od države dobio što oni nisu dobili (osim drveća koje se svake godine čupa pa sadi). Svejedno, i dalje su tvrdili da postoji „beogradizacija Srbije“. Epilog: u „ugnjetenom Novom Sadu“ je otvoren slovenački konzulat. Dalji potezi slede – širom Srbije. Svi koji veruju u „beogradizaciju“ Srbije (nesvesno) rade na tome.
Preporuke:
0
0
38 ponedeljak, 03 januar 2011 17:32
mladen
Odličan tekst i odlični komentari. (Posebno mi se dopalo ovo sa "Karađorđevom zvezdom".)Samo bih skrenuo pažnju da nam se usled fokusiranja na Sašu ne provuče "Blic", jer Čordić je nebitan, problem su oni koji su od njega pokušali da naprave "narodnog heroja".
Preporuke:
0
0
39 ponedeljak, 03 januar 2011 21:28
Smiljanski
Beogradizacija postoji,bez obzira na sve što ste naveli.Pogledajte samo prosek plata,i koji je obrt novca,i nekretnina u Beogradu,u odnosu na ostatak Srbije.Činjenica da je i u beogradu mnogo firmi propalo,i da je opao stndard,ali ipak bi trebao da deli sudbinu ostatka države.
Postoje za to mnoga rešnja,ali to mnogima nije u interesu.Mogli bi recimo da neka ministarstva preselimo u:Užice,Vranje,Zrenjanin,Bor,Sjenicu....Zašto vrlo bogate opštine kao što su Lazarevac,i Obrenovac moraju da pripadaju Beogradu?Mnogo bi bilo bolje da su samostalne,i da taj deo Srbije ekonomski ojačaju.
Da podsetim neke,Njujork,Rio de Žaneiro,Toronto,Sidnej,Cirih,Milano,Barcelona,...nisu glavni gradovi!
Preporuke:
0
0
40 ponedeljak, 03 januar 2011 22:32
011
Gospodine Smiljanski, Vi Beograd izjednačavate sa srpskom političkom i finansijskom "elitom" koja živi u Beogradu. Prosečan stanovnik Beograda baš kao i stanovnik bilo kog grada u Srbiji jedva spaja kraj sa krajem. Znate i sami kako se prave proseci plata. U taj iznos su ušle plate funkcionera od 4 i 5 hiljada evra. A ti funkcioneri su partijski kadrovi došli iz čitave Srbije (i van nje). Gospođa Nata Mesarević ima platu od 4.250 evra prema pisanju "Blica" a zaposleni u njenom sudu koji su štrajkovali jesenas imaju prosek plata 15.000 dinara. Ja lično bih voleo da se i Vrhovni sud, i Narodna banka Srbije i sva ministarstva zajedno sa gospođom Mesarević, ministrima, guvernerom i njihovim platama isele iz Beograda. Lakše bih disao.
Preporuke:
0
0
41 utorak, 04 januar 2011 02:44
Saša Čordić junak pod-beograda I
Veza sa fašizmom je u ovom slučaju i psihološki i socijalno odlično zapažena i s pravom upotrebljena. Subkultura mržnje promovisana je prvi put ovako otvoreno.
"Ala" i Smiljanski su u pravu, potpuno.
Kao pre više od pola veka rođenog a sada skoro odrođenog Beograđanina, ovaj primitivizam pokondirenih stanovnika glavnog grada me toliko vređa da bih se radije odrekao beogradskog porekla nego što bih mu ikada pripisao neki značaj... Kada bi to nešto pomoglo, kako s pravom primećuje 011.
Da... Srpstvo se čuva u Crnoj Gori, Kraljevu, Hercegovini, Čačku, Valjevu, Vojvodini, Beču, Roterdamu, Čikagu, a izgleda najmanje u Beogradu... Čast izuzecima! Od srama sam poslednjih godina počeo da se predstavljam kao iz rodnog mesta mog oca. Koje nije Beograd!
- I pored toga, treba gledati pozitivno. Ja se mladom "junaku" divim što nije još tukao onog povređenog, a mogao je. A pravi junak, kandidat za Gebelsovu nagradu decenije je ministar koji dodeljuje nagradu.
Preporuke:
0
0
42 utorak, 04 januar 2011 02:46
Saša Čordić junak sub-beograda II
Uz otužni ukus u ustima, ipak je ovo u krajnjoj liniji utešno. Lakše je promeniti ministra nego policajca.
@Meurglys - možda je pogodnija jasna srpska reč "(vele)izdajice"?

Pitam se samo, gde je lik policajca koji je u odbrani Srpskog bezbednosnog i teritorijalnog integriteta ginuo kod Preševa, Peći ili Gnjilana i ostavljao porodicu bez oca i muža, ili bar svoje zdravlje, a da za to nikada nije dobio javno priznanje? Za mene TO ostaje etalon srpske policije i hrabrosti... To je bila i ostala najbolja policija na svetu. Nećemo ih zaboraviti!
Preporuke:
0
0
43 utorak, 04 januar 2011 10:21
Smiljanski
Dragi moj 011(Beograđanine),znam je da se i u Beogradu teško živi,jer živim u istom,ali beogradske opštine:Vračar,Lazarevac,i Obrenovas,su za :Trgovište,Kuršumliju,Majdanpek,,,EL Dorado!!!
Moramo da shvatimo, da smo pre svega SRBI,pa onda sve ostalo!!!Ugledajmo se na Nemce,Francuze,Grke,Hrvate,pa čak i na one što se zovu:"Makedonci",ili "Crnogorci"!
Preporuke:
0
0
44 utorak, 04 januar 2011 10:31
sakom loncu poklopac
dodela priznanja Saši pokazuje da će biti nagrađeno sako batinjanje Srba, zato braćo Srbi motke u šake i batinajte se oko sebe
Preporuke:
0
0
45 utorak, 04 januar 2011 14:39
Neverni Toma
@ 011

To sto ste naveli u uvodu svog komentara je obicna besmislica i ptice na grani da ne govorimo o ekonomistima znaju da su ekonomske disproporcije izmedju grada Beograda i ostatka Srbije veliki.Jedino Novi Sad u izvesnoj meri parira Beogradu u tom kontekstu.O ostalim sredinama i gradovima da i ne govorimo to je totalno ekonomski devastirano podrucje.Ali za to krivicu snosi srpska "inteligencija" i politicki establisment koji je tako uredio drzavu Srbiju.

Sto se tice ove tragicno beznadezne tematike kojom se bavi tekst to je nesto sto je vec vidjeno i opste poznato na veliku zalost.Lokal i regionalni patriotizmi postoje i kod drugih naroda ali u meri u kojoj je to ispoljeno kod Srba verovatno ne postoji nigde u svetu.
O stereotipima i verbalnim nipodastavanjima Krajisnika,Srba iz Srpske i Federacije i Kosovaca (koje i sami Srbi iz ostatka Srbije pogrdno nazivaju "Kosovari" i time samo doprinose formiranju jednog novog vestackog "Kosovarskog etnosa") da i ne govorimo.
Preporuke:
0
0
46 utorak, 04 januar 2011 14:41
Neverni Toma
Ovo je inace jedna vrlo velika i vrlo problematicna tema.Igor Ivanovic je jednom lepo rekao da je kod Srba doslo do 'istorijskog zamora materijala' samo me zanima kako bi okarakterisao gvozdeno jaku nacionalnu svest Jevreja koji su toliko postradali i ziveli u tudjini pa ipak su uspeli da ocuvaju nacionalni identitet i formiraju jednu od verovali ili ne najmocnijih drzava na svetu.
Mozda je Benjamin Kalaj ipak bio u pravu kada je rekao da Srbi nisu drzavotvoran narod.
Siptari,Hrvati,Slovenci,tzv Bosnjaci a pogotovu stranci sa Zapada ce cesto naici na mnogo srdacniji prijem i docek u Beogradu,Novom Sadu (ni u unutrasnjost nije nista bolje stanje) nego sto je to slucaj sa gore pomenutim Krajisnicima,Kosovcima itd.
Preporuke:
0
0
47 utorak, 04 januar 2011 14:44
Neverni Toma
To samo pokazuje tragican stepen izostanka nacionalne svesti u Srba koji kao da su veci globalisti i mondijalisti od EU i UN birokrata da ne govorimo o tome da tu postoji i nesto duboko uznemirujuce i patolosko u odnosu prema sunarodnicima te je evidentno u kakvoj teskoj se dubiozi i krizi nacionalnog identiteta nalaze Srbi.Ako su ga uopste istinski i imali.
Preporuke:
0
0
48 sreda, 05 januar 2011 12:52
ludi skretničar
Uzaludan i jadan pokušaj proizvodnje "junaka" odbrane gej-parade.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner